Renault 9 “1982 Yılın Otomobili”

Renault-9-France-1982

Renault tarafından 1981 yılında piyasaya sürülen R9 modeli 1982 yılında yılın otomobili seçilmiştir(Car of the Year).

$_35

Renault 9 üretildiği dönemde;düşük tüketim değerleri,uygun fiyatı ile ekonomik bir aile otomobili olmayı hedeflemektedir.
Fonksiyonelliği,konforu ve yol tutuşu juriyi etkileyen faktörler arasındaydı.Ayrıca sunulan 5 ileri vites kutusu, o dönem için önemli bir özellikti.

Konuyla ilgili video(Fransızca);


Renault 9 335 puan ile birinci seçilmiştir,takipçileri Opel Ascona 304,Volswagen Polo ise 252 puan almıştır.

Kaynak: Car of the Year Resmi web sitesi

 

Renault 9 “1982 Yılın Otomobili”’ için 19 yanıt

Add yours

  1. O ZAMANLAR İÇİN ALINMIŞ EN DOĞRU KARAR RENAULT 9 MODELLERİ BUGÜNLERDE BİLE ATAKLIĞI,ÇEVİKLİĞİ VE SERİ GİDİŞİ İLE YENİ
    NESİL ARAÇLARI GERİDE BIRAKABİLECEK NİTELİKTE.

    Beğen

  2. benimde ilk arabam 94 model broadway di çok seri bi araçtı. şimdi 2007 era kullanıyorum broadway kadar seri değil….

    Beğen

  3. bu araçlar halen bnce 1 numara yeniaraçlara göre 2007 hundai acsenti geçen bi araba daha n olsun

    Beğen

  4. bence bana sorarsanız renault 9 modeli çok hesaplı ve parçası ucuz araç bütün yeni arabalara 5 hatta 10 çeker bende 1991 model renault 9 gte var çok güzel araba
    clio dan bin kat daha iyi

    Beğen

  5. mert sana katılıyorum sende olan arabadan aynısından bende var ama clio başka bir araba ama broadway kadar rahat değil ama artık broadway in zamanı yavaş yavaş geçiyo 5 olmadı 6 engenç 7 yıl sonra renault tx gibi olucak broadwayın yerine 2000 model cliolar geccek o yüzden bazen arabadan soğuyorum ve clio nun posiyonel olarak özellikleri broadwaydan fazla olduğu için artık broadway sadece biz renault severlerin gözünde güzel araba diğer lerin gözünde ise kalma beladan kalma

    Beğen

  6. ARAKDAŞLAR BU ARABA BAĞIŞIKLIK YAPIO ŞAHSEN BEN KOPAMADIM 19 YASINDAYIM VE BU ARABAYI GÜÇ MANYAĞI YAPMAYA HAZIRLANIORUM BENİ CEZBEDEN (97 RN) SERİ KALKIŞI KOLTUĞA OTURDUĞUNDA SANKİ SPOR Bİ ARABADASIN HİSSETTİRİŞİ VE KENDİNE ÖZGÜ MOTOR SESİ

    Beğen

  7. Bende de 93 spring var.51.000 km orjinal üzerine araba tanımıyorum.çok seri ve parçası çok ucuz kedi gibi…

    Beğen

  8. bende 15 yaşından beri reno 9 hastasıyım ancak madiyattan dolayı alamıyodum 1 sene önce 88 model bitane aldım 1900 tl ye aha reno 9 um oldu dedim tabi 1900 liralık arabanın sanayiye girmesi lazımdı girdik lakin cıkana kadar 4000 tl harcadım ve 4000 tl yi nasıl buldum bilmiyorum keşke daha modellisini alsaydım dedim ama, ama işte iş işten gecmişti o kadar masrafa göre reno 9 um hala adam olmadı yaw sanırım bu araba banim ilk ve son arabam olacak satamıyorum elimde patladı sanırım yeni bi reno 9 alıp bunu yedek parca olarak kullanacam keşke şu resimdeki gibi bi renom olsaydı…ah ulen aaaahhhhhhhhh..

    Beğen

  9. rampa cıkamıyom kuşları gecemiyom uzun yoldan tırsıyorum alan yokmu 3000 e bırakırım muayenesini istasyonlar özele gecmeden yaptırdım 2010 8.ayına kadar daha sonra zor gecer sınavı..ahh ülen ahhhhhh…… ilk arabamda tezgaha geldik sakın almayın ha elinizde patlar…

    Beğen

  10. bu arada eropalarda gözüm var nasıl onlar yaw bilen varmı yakıtı.cekişi,parca fiyatı arabayı kaca alsam tezgaha gelmemiş olurum …

    Beğen

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑