Renault 9 ve SONAX

Uzun zamandır yaptırmayı planladığım boya koruma ve parlatma işlemini sonunda gerçkelştirdim.

16 yıllık emektarımın boyası zamanla matlaşmış,sararmış ve üzerinde yıkama ile gitmeyen kirlilikler oluşmaya başlamıştı.

Uygun bir kampanya aracılığı ile bugün SONAX – İZMİR uygulama merkezinin yolunu tuttum. Önce uygulama hakkında kısa bir bilgi aldıktan sonra ertesi gün için randevu aldık. Aracımı sabah saat 9:30 gibi teslim ettim,14:30 işlem tamamlanmıştı.

Boya koruma ve cilalama işlemi lüks gibi görünsede aslında büyük masraflar açmaması açısından yaptırmamız gereken bir uygulama. Sanayi dilinde daha çok pasta-cila tabiri mevcuttur. Kısaca bilgi vermek gerekirse; pasta işlemi boyayı incelten çizkleri kapatan bir uygulamadır. Bir tür zımparala işlemi gibi düşünebilirsiniz. Cilama işlemi ise boyanın üzerine bir wax tabakası oluşturan ve boyayı dış etkilere karşı koruyan bir uygulamadır. Her iki uygulamada profesyonelce yapılmadır. Bugüne akdar cila,pasta,cila makinesi gibi ekipmanlara dünya para verdim ama şunu anladımki bu iş bahçede yapılacak bir uygulama değil. İşi profesyoneline yaptırmakta fayda var.

Sonuç olarak SONAX uygulaması sonucunda aracımın boyası fabrikadan yeni çıkmış gibi pırıl pırıl oldu.

Uygulama anından ve aracın son halinden birkaç fotoğraf;

1-)Temizleme Aşaması

2-Yıkama Aşaması

3-Uygulama Aşaması

4- Uygulama sonrası aracın fotoğrafları;

Uygulama SONAX-İZMİR şubesinde gerçekleştirildi. Sonuç olarak profesyonelce yapılan uygulama ile araç işl günkü rengine kavuştu,kılcal çizikler ve lekeler giderildi.

12 thoughts on “Renault 9 ve SONAX

Add yours

  1. bizdede 91 model bi brodway war yaklaşık 6 senedir bizde. hiç bi şikayetimiz de yok ama aldığımız kişi biraz hor kullanmış arabayı. motoru falan da yaşına göre bakımlı. fakat boyası adamın hor kullanması nedeniyle baya yıpranmış bagaj kapağındada boydan boya bi çizik war ne yapmalıyım bana bi fikir weririseniz memnun olurum…..

    Beğen

  2. arkadaşlar garanti bankası ocak ayında yatırılması gereken motorlu taşıtlar vergisini garanti bankası internet şubesinden veya atm lerden yatırın sonax kampanyası var.boyayı aşındırmadan temizliyorlar reçine zift ve sararmalar falan
    çiziklerride gideriyorlar ve ince cila atıp son işlemde koruma cilasını atıyorlar araba boya ve vernik atılan tabancayla işlem tamamlanyor
    ben yaptırdım çok memnun kaldım
    sanayide 70-80 istiyorlar ben sonaxa 100 ytl ye yaptırdımmm

    Beğen

  3. merhabalar benimde 93 model spring arabam ve bende bu uygulamayı yaptırdım her yıkamada yagmuurda boya bembeyaz akıyordu boya korumadan sonra tamemen durdu. ben 200 tl yaptırmıstım ama garanti bankasının uygulamasını kacırmamakta fayda var

    Beğen

  4. arkadaslar bizdede renault broadway 92 model var.ama çizik baya fazla yani boya fazla aşınmış.sonax yaptırsak uygun olurmu.yoksa boya çok fazla aşındığı için işe yaramaz mı.

    Beğen

      1. Slm Drexler39 kardes senin araba kac model

        benim arabanin asil rengi sutbeyaz iken simdi ustune kirli beyaz boya atmislar bazi yerlerde kuf var aceba yeniden boyatsam kaca patlar

        saygilar /SerdaR

        Beğen

      2. 95 benimki,bence,hakikaten boyanması gerekiyosa boyat,boya var,boyacık var,1500ede var,300-400ede var. Saygılar…

        Beğen

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

