Renault 9 Videos

Introduction of Renault 9;

Related to Renault 9 history;

30 thoughts on “Renault 9 Videos

Add yours

  1. merhaba arkadaslar ben harun kemahlı herkese reno 9 broadway ı tavsıye edıyorum az yaksın cok kacsın dersenız

    Beğen

  2. gerçekten 10 numara araba 96 spring e sahıbım ve 200 ibre var 180 i rahat buluyorum opel leri falan solluyorum 😀 hafifde modifiye şekli var tabi 😉

    Beğen

    1. bende 94 fairway var bir kere 155 kmyi gördüm oda rampa aşağı yakıtı çok teğiştirmeden hız için ne yapılabilir. çankırıdan yazdım

      Beğen

    2. Benim 1994 model lpg li spring var.Arabada kimse yokken en fazla 140 km hız yapıyor.Araç doluyken 120 km hızı geçmiyor.Springle 140 km hızı nasıl geçebilrim.Benzine geçmekmi tek çare ?

      Beğen

  3. BENDE 98 RNİ VAR GERCEKTEN MEMNUNUM.MODİFİYE YAPARSAM DAHA GUZEL OLACAGINA INANIYORUM.LPG BENZİN ÇEKİŞDE FARKETMİYOR.

    Beğen

  4. benim 88 model var otobanda 180 gördümm arabamdan memnunum yakık şehirler arası 110 şehiriçi 160 yakıyor ayrıca arabamda modifiye var ön tamopn arka tampon marşbiyel bagaj ve tavan rüzgarlıgı jant çift eksoz orjinal siyah cam deri koltuk arma iptali ses sistemi 1000 tl lik bu reklamdaki arabanın yanından bile geçmez yeni hali çok farklı

    Beğen

    1. bana fotolarını göndersene bende yapmak istiyomda 94 tampon olması gerekiyoo…bendede 91 var brodway..(ekerol_01@hotmail.com

      Beğen

    2. murat demirhan kardeşim abartma istersen ufak atta civcivler yesin… bir kere 88 model broadwayda son ibre zaten 180 sen nasıl 180 vurduruyosun. buna bebekler bile inanmaz kardeşim motor yanar…..

      Beğen

  5. selam arkadaslar bende 94 model fairway var arac ıcerısınde 6 kısı varken lpg ıle 170km yı gordum benzınde tekken 205km yı goruyorum aracta mıdıfıye ws motorda oynama yok orjınal 🙂 🙂

    Beğen

  6. selam lar bende 90 mdel brodway var conta yanık dediler su eksitiyo hava yapıyo radyatör silindr kapak cntası sibopayarı kaça çıkar 195000 bnde motor kurtarırmı yoksa rektefemi gerekir acaba bilsi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim,

    Beğen

  7. 94 Fairway..gördüğüm en seri araba..onunla piyasadaki bütün arabalara kalkışta kafa tutabilirsiniz. 3.vites 150 4.vites 185 ve 5 vites ile 200 ü gördü araç.aracın ne kadar seri olduğunu fairway kullananlar bilir.motor büyük kasa hafif..bir defa yaptım bi dahada yapmam o hatayı..o süratte o aracın ne yapacağı belli olmaz..sanki araç asfalttan uzaklaşıyor havada gidiyor gibi hissettiriyor 🙂

    Beğen

  8. faırway ler 1,6 motor dur ondan dolayı gıdışı guzel bır arac tır ama aracta klıma yerıne (acs) vardır yanı ac camı serınle

    Beğen

  9. selamlar ben çorumdan serkan bende 88 model broadway var… devamlı kışlık bakımını yaparım bujiler buji kabloları yağ filtre vb… ustaya götürdüm arabadabir sorun yok dedi. benim sorunum arabam 130 km geçmiyor devri yüksekte olmasına ragmen son gaz genede geçmiyor. ve çekişi az rampada bayılıyor arabada tek ben varken bile. sorun ne olablir neden 130 km yi geçmiyor bana yardımcı olursanız yorumlarınızla sevinirim teşekkrler şimdiden… karli_fb1907@hotmail.com bekliyorum yardım pls…

    Beğen

      1. devirlehız arasında dediğim orantı yoksa baskı balata.orantı varda arba 130km geçmeyip yokuşta bayılıyorsa mootor ömrü bitmiş yada lpg ayarı çok kısık veyahut karbüratör biyerlerden fazla hava alıyor olabilir

        Beğen

      2. teşekkürler bahadır arkadaşım… bu aklıma gelmişti ama sorduklarım ustalarda dahil bundan söz etmemişlerdi hepsi gaz ayarı kısıktır yada sibop ayarı istiyor dediler….

        Beğen

      3. ve dediğin gibi o gün bile 3000 devirde 90 km görüyordu hatırlıyorum… gerçekten başka bir sorunmu var

        Beğen

      4. bahadır motor ömrü bitmiş olabilir diyosun peki ne yapmak gerekiyor rektefiye gibi conta değişimi falanmı??

        Beğen

  10. Sallamacı ali rıza bari destekli at denyo. ulan bmw mi bu 3. viteste 150 km yi göreceksin, hırt. sıfır hyundai accent era 1500 motorda bile 3. viteste 100 km yi ancak görüyor. Ulan ağzınız ağız değil sallayın gitsin. Birde milletin kafasıonı bulandırıyo dingil..töbe töbe

    Beğen

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

