Karbüratör “YAZ-KIŞ” ayarı nasıl yapılır

Bu ayar C2J kodlu motorlarda otomatiktir.(Örn:Broadway)
Ancak C1J kodlu motorlarda manual olarak yapılmaktadır(Örn:Spring)

+5 Santigrat Derecenin altındaki hava koşullarında “kış” konumuna getirilmesinde fayda vardır.5 ve üstü sıcaklık derecelerinde yaz konumunda olmalıdır.

Kışın çok soğuk zamanlarda kış konumuna geirerek motorun çok soğuk hava almasını engelliyoruz.
Ben izmirde yaşadığım için böyle bir ayara şimdiye kadar gerek duymadım.

Öncelikle teli hafifçe kendinize doğru çekiyorsunuz ve yukarı itiyorsunuz.Yukarısı kış aşağısı yaz konumu oluyor.

Karbüratör “YAZ-KIŞ” ayarı nasıl yapılır’ için 27 yanıt

Add yours

    1. kardeşim bende aynı sıkıntı wardı tamircim giriş we çıkışa tazzikli su we hawa bastı şindi soba güzel yanıyo maşallah 200 den yırttık komple göğüslük sökülecekti bence bi dene

      Beğen

    2. gögüs falan söktürmeyin boşa para vermeyin por-çöz ve tazikli su bu işi çözüyor ben yaptırdım hemde bedavaya 🙂 motordan anlayan birisi varsa hortumları söktük ve por-çöz döktük içine 15da. sonra tazikli su uyguladık soba gibi ısıtıyor şimdiiii

      Beğen

  1. Benim arabanın ön konsolunun sökülüp takılmasını 70 ytl para vermiştim 😦 gerçekten zahmetli bir iş olsa gerek.

    Beğen

  2. 70 YTL normal bir fiyat o iş için.
    Orta konsolun sökülmesi ile ilgili yazı ekledim,ayrıca gösterge kısmının sökümünü de yazmıştım.Belki aracı o şekilde götürürseniz fiyat düşer…

    Beğen

  3. flash ın da aynı mı acaba yaz kış karb. ayarı ben bulamadım da bu sekilde bir yer.. emeginiz için tesekkur ederim

    Beğen

  4. karburatörü kendim söküp temizleyip ayarını yapıp takmak istiyorum olur mu acaba bunu yapmak için bir kılavuz falan varmı.
    tesekkurler.

    Beğen

  5. @Ahmet
    Karbüratör hassas ayar gerektiren bir cihaz.Ayrıca sökülüp takılması için biraz tecrübe gerekiyor.
    Ben sökmeni tavsiye etmem,ben cesaret edip sökemedim.Çünkü araçlarımızın karbüratörleri epey pahalı:)

    Beğen

  6. vallaha ben beycan ustaya götürüyorum o benim yerime söküp yapıyor. bu arada siten çok güzel.

    Beğen

  7. selam ben reno 11 yani flaşın karbiratörünü alabilceğim bir yer yada fiyat öğreneceğim bir telefon öğrenebilirmiyim

    Beğen

  8. kenan benim flashın karbüratörü sorunlu ben birkac yere sordum cok pahalı cıkma bulursan benide haberdar edersen sevinirim.tesekkürler

    Beğen

  9. Aracım 1400 karbiratörlü , acaba karbiratör sistemi yerine Enjeksiyonlu sistem taktırsam nasıl olur , kaça patlar?
    Saygılarımla..

    Beğen

  10. bende 1981model teiksvar namusuz biturlukarburetör duzen tumi sıfır karburetör arıyom yok varda cokpali300miyol arbayı satsam, 250edre bide bulsanız karbuletör bana bimesaj etın hasan_destan@hotmail.com kurtarın beni bu şerefsızden yah 50yi gecmiiiii

    Beğen

  11. MRHABALAR
    94 SPRINGIM VAR. 4 SENE SORUNSUZ KULLANDIM DIYEBILIRIM. fakat bu gunlerde hararet yukseliyor, hararet gostergesi asagi yukari zipliyor. araca gaz verdigimde yukseliyor gaz kestigimde dibe iniyor. bu arada gaz beyni donuyor. resmen uzeri buz oluyor. acaba su devir daim motorumu bozuk(acab bu devir daim motoru bozulurmu?)
    ozellikle sunu merak ediyorum: motordan radyatore giden ustteki kalin boru ve dahi diger borularda su olmasi gerekiyormu: benim springte bu ana boruda su yok. normalmi?

    bu motora antifiriz ve su toplamda kac litre konulur?
    ilgilenen arkadaslar simdiden tesekkur ederim

    Beğen

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑