Logo ve yazıların yenilenmesi

Logo ve yazılar nikelajlı bir yapıya ssahip olduğundan dolayı zamanla kararıyor.

Bu sebeple eskiyen yazı ve logomuzu yenileyeceğiz.Araç için hayati bir durum değil ama benim gibi titiz bir insansanız  yenilemekte fayda var.Görüntüsü çok güzel oluyor.

Gerekli malzemeler;
Logo(yeni tip nikelajlı) 1.5 YTL
Renault 9 yazısı 7.5 YTL
Spring yazısı 7.5 YTL

İşlem çok basit,sadece bir tornavida iş görecektir.

Arkadaki ayzıyı sökmek için plastiği kendinize doğru çekmeniz gerekiyor.Biraz kuvvetli çekmek gerekir. İki adet ayakla monte edilmiş durumda.Ayaklar kırılırsa dert etmeyin ileriye oğru ittirdiğinizde o parçalar aşağıya düşüyor zaten.

Yeni yazıyı yuvaya takıyoruz.

Sıra geldi ön logoyu sökmeye.Aynı şekilde tornavida ile bir ucundan kaldırarak logoyu çıakrtıyoruz.

Ve yeni logomuzu takıyoruz.

Düşük bir maliyetle aracımızın görüntüsünü iyileştirdik.

18 thoughts on “Logo ve yazıların yenilenmesi

Add yours

  1. tesadüfen rast geldiğim bir blog ama şuana kadar gördüklerime hiç mi hiç benzemiyor.. 🙂 şaşırdım açıkçası mükemmel bir fikir ve harika bir içerik ama bence makro çekim yapabilecek bir kameraya ihtiyacınız olduğu kesin

    Işığınız Bol olsun..
    Yorgun Photographer

    Beğen

  2. Güzeldüşüncelerin için teşekkür ederim.
    Çekimleri 1.3MP’lik casio ile yapıyorum.En kısa zamanda daha kaliteli birmakineye geçmeyi planlıyorum.

    Ercan

    Beğen

  3. Daha önceleri hep tofaşın otomobillerini kullanmıştım. Yaklaşık 4 senedir brodway kullanıyorum ve çok memlunum. Bana en az masrafı çıkartan, bakımına ne kadar az zaman ayırsamda beni yolda bırakmayan bir araba. Fakat ne olursa olsun zaman içinde problemler çıkartıyor elbet. Sizden ricam emektarın bizleri yolda bırakmayacağı özellikle kontrol etmemiz gereken parçalarını belirtirseniz memlun oluruz.
    İkincisi arabanın yerden yüksekliğinin fazla olduğunu düşünüyorum. Bunun için ne yapabiliriz??

    Beğen

  4. Maalsef araçlarımız yerden yüksek.Ancak avrupada üretilen modeller yere daha yakın.Sanırım Renault Bursa fabrikasında üretilen versiyonalrda TR şartlarına uygun olsun diye araç yerden yükseltilmiş.
    Aracın yerden yüksekliğini azaltmak ekonomik ve sağlıklı olarak mümkün değil.
    Yolda bırakmayacak tavsiyeler konusunda bir yazı hazırlarım en kısa zamanda…
    Keyifli sürüşler…

    Beğen

  5. Bence Bu site mukemmel kardes Sans eseri karsıma cıktı site ama iyikide cıkmıs bir cok bilgi edindim sagolasin

    Beğen

  6. üstad
    hayalim brodway orta kasa bir arabamın olmasıydı çok şükür olduda
    eline koluna sağlık. Şans eseri buldum bu blog u emeğine sağlık

    Beğen

  7. yanlız orta kasa brodwayların yazıları çıkartma gibi eski yazıları nasıl çıkartabiliriz kaportayla zarar vermeden

    Beğen

  8. 15 yaşından bu yana broadway arabaya aşıktım. ama şahin palio en son olarak o fıesta kullandım. broadway nasıp olmadı. ev alıncada arabayı sattık ve arabasız kalınca. şimdi hayalimi gerçekleştirmek için broadway araştırmalarına başladım.
    ne teadufturkı boyle süper ötesi bir site hazırlamışsınız. Burda herşey en ince ayrıntıyla düzenlenmiş. tebrik ediyorum ve yarın broadway alıyorum inşallah.
    saygılar

    Beğen

  9. Eline sağlık kardeşim böyle güzel bir site yaptığın için. Bende aşığım bu arabaya. Eskiden bende R9 GTD vardı. Ama zamanında sattık işte. Ah şimdiki aklım olsa 100 milyar verseler satmazdım. Tekrar teşekkürler iyi çalışmalar..

    Beğen

  10. ARKADAŞLARA KATILIYORUM SİTE ÇOK GÜZEL BU SİTEYİ HAZIRLAYAN ARKADAŞA SAYGILARIMI İLETİYORUM YALNIZ BİRŞEY SORCAM BİZİM 94 FAİRWAYA YAN MARŞPİYER TAKTIRICAZ KIRILDI ORALAR GÖRÜNTÜYÜ ÇOK BOZUYO

    Beğen

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

