Fren Hidrolik sıvısı kontrolü

Son derece mühim bir konu frenler.
Kimilerine göre çok basitbir bilgi olabilir ama bazılarımız bilmiyor olabilir(cam suyunu fren hidrolik deposuna koyan insanlar tanıyorum)

Motora yukarından baktığımızda kırmızı ile işaretli kısım fren hidrolik deposu.Burada eksilme olmaması gerekiyor.Kapağını kontrol edin kırık yada çıkık olmasın.

Fren hidrolik seviyesini bu şekilde kontrol edebilirsiniz.
Üzerinde minimum seviyeyi gösteren birçizgi mevcut.
Üzerini devamlı temiz tutunki motoru açtığınızda seviyeyirahatça görebilesiniz.

Frenlere dikkat

6 thoughts on “Fren Hidrolik sıvısı kontrolü

Add yours

  1. fotoğraflar güzel ama açıklamalar biraz daha ayrıntılı olabilirdi. Bana yardımcı olabilirseninz sevinirim. ben fren merkezini değiştirtdim. arabam r9 brodway 93 model
    ama bir türlü değiştirtdiktenh sonra randıman alamadım. Frenleri
    ankaraya her gidişimde ayarlatıyorum ama eve döndüğünmde ertesi gün yeniden çok alttan kavrıyo hidroluk deposunda eksilme yok
    depoda sızıntı yok dediğim gibi fren merkezi yeni değişti
    kafam karışmış durumda
    bana yardımcı olursanız sevinirim.

    Beğen

  2. ben bı broadway almaı dusunuorm hosuma gıder gıbı oldu ama bıldıgım kadarı ıle frenlerı sahın gıbı pompalıyarak duruyor pompalamadan durması ıcın ne yapılmalı sımdıden tesekurler

    Beğen

  3. firen ayarı sistemi söküyorsun orda vida göreceksin onu acıyorsun ve üstte tutuyor firen ama sen fazla hız yapma eğer sağlam olmasını istiyorsan diskleri değiştir.

    Beğen

  4. 96 model spring var vitesler çok zor Geçiyor araba ısındıktan sonra daha da Zor geçiyor.Ne yapabiliriz yardımcı olabilir misiniz.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

